vår.. snö.. våryr... snöyra

Det var då själva fan. Snö... SNÖ?! Jag orkar inte. Mitt hubud är inställd åt andra hållet nu. Det ska bli soligt och fuktigt på kroppen.

Som mitt liv ser ut nu:
jobbar på city gross
är förkyld fram och tillbaka i olika effekter
åker mycket buss utan busskort - mobil= idiotiskt
har inte kunnat träna på några veckor vilket gör mig deprimerad
tappat mitt lukt och smaksinne... eller de kommer och går
lever för tillfället hemma hos calle
snyter mig mer än någonsin och lever med min röda slash snorblödande näsa, not nice
har börjat läsa en bok som handlar om tre systrars liv i sekten familjen (mycket sjuk sekt där man det är heligt att vara guds hora(ursäkta mina ord men så är det). Att man har sex med varandra och att barn ska lärasig bli sexuella redan i tre års åldermed varanda och med vuxna människor. läs den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0