Morgonpigg och full av ångest

·
Let the sun shine! Ja, och alltid när jag har annat för mig.
Morgonen har intagit sin position. Jobb strax men har lite tid på mig att hitta på grejer innan dess.. 1 timme. Jag hinner med andra ord ingenting:)
·
För tillfället har jag hundra planer i huvudet som jag vill få gjort. Tänkte dela med mig av några av dem:
- städa mitt rum
- softera papper till min nyinköpta mapp
- ringa något samtal för att byta vårdenhet
- plantera
- ringa för att fixa a-kassa
- ringa fiskspa
- smälta ett armband till ring (om det går)
- fixa en studentpresent till mig själv som jag skulle gjort för längesedan
- ta hand om hundarna
- umgås med mina vänner
- träffa min käraste
- umgås med farmor
- komma ut på nöjen
- gå till en studievägledare och få lite hjälp
- träna
·
Jag hinner liksom ingenting!!
Måste göra en prio-lista till mig själv där jag får rangordna alla ärenden och umgänge. Måste gå på schema oavsett vad jag gör. Inte så jättekul...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gilla du inte vallås vårdcentral?;) vart ska du byta? jag funderar på att byta till viktoria kliniken.

2012-03-28 @ 19:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0