festivallistan

Jag vet inte om jag tidigare nämnt detta. Men i sommar ska jag till sweden rock tillsammans med calle och hans kusin (än så länge). Jag vet att ni där ute formas till frågetecken. Men jag ska ge detta en chans och tror faktiskt att detta kan bli succe! Det verkar tyvärr inte vara många som ska dit i mitt umgänge... lite tråkigt.
Vissa band är katastrofaaaaalt dåliga, andra är helt okej och någon enstaka är bra.
·
Målet är att hålla humöret på topp och se denna festival som något nytt och spännande. Om jag ska vara fullt ärlig så är jag orolig för vilka människor som strösa omkring där. Hoppas inte att det är obehagliga typer med taskrig humor, ansiktsmasker och typ uppskurna kroppar. Fördomsfull, jag vet!
·
Sitter nu och bildar en spotifylista då jag försöker hitta en bra låt hos alla artister. Det funkar, men inte speciellt bra. Alla artister får helt enkelt inte guldbiljetten att hamna på min spellista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0