Det svåra valets kanske sista beslut

Det har varit mycket betänketid samt ett velande fram och tillbaka när det kommer till gymkort. Jag, hanna och felicia har snackat om att försöka hamna på samma gym så att man har valmöjligheten att träna tillsammans med någon. Jag skojar inte när jag säger att hela stan har genomsökts via internet på priser, öppettider och tillbud.
Mot min vilja har jag valt träningskompaniet. Det är väl egentligen inget fel på själva företaget men jag gillar inte läget där det ligger och inte heller det lilla trånga utrymmet.

Jag och felicia ska puttra dit nu för att inskaffa gymkort. Hanna blev fast för actic men vi hoppas att hon får ändrade tankar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0