Vårfint

Min vinterförkylning har kommit sent som vanligt. Halsen hänger inte med hjärnan och näsan bubblar snor. Jag är med andra ord sjuk. Nu har jag kommit igång emd jobb. Skönt såklart! Men för tillfället känns allt tungt och besvärligt. Jag har inte råd att sjukskriva mig. Sålänge jag inte har feber eller tappar rösten helt och hållet så försöker jag hålla igång och göra mig förstådd.
·
Jag börjar jobba vid 15-tiden idag och känner att det skulle vara tillfredsställande att gå på stan och vårshoppa. Jag slängde för någon veka sedan hälften av alla mina sommarkläder. Blev trött på mig själv att ha kvar "bra-att-ha-kläder". Nelly har fått in gudomliga klänningar! Kan inte hålla ögonen borta från hemsidan. Hoppas att stan har lika mycket at erbjuda... om jag nu orkar ta mig in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0