Hemma med pressen

Min vecka med calle i Gran Canaria har varit tokmysig! Vi har inte festat som man vanligtvis skulle ha gjort om man hade åkt emd sina vänner. Det var en ren avkopplingsresa med mycket promenad. Jag har inte så stark minne av veckan. Det känns som att allt har varit en dag... typiskt mig. Resa med calle ska jag lätt göra igen. Antingen ensamma eller om man slår ihop ett gäng och beger sig ut på äventyr. Det skulle vara riktigt skoj!
Jag fick bortsett från calle min egen kurd och calle fick stå ut med mitt vanliga jag.
·
Igår var jag på intervju hos dressman. Dom var väldigt trevliga och stämningen var så lätt.  Jag hoppas på timanställning hos dressman (vilket är vad de söker). Jag behöver variation från city gross. Alla jobb är välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0