Iskall helg

Hela helgen har bestått av vintersporter. På lördagen tog vi oss till vallåsen jag, calle, klyk, tobbe coh alexandra. Ett härligt gäng som gjorde hela min lördag. Det var så himla roligt att åka skidor igen. Värre var det när det kom till att hålla tår och fingrar varma i -12 grader. Alla var på glatt humör och vi bestämde oss för att umgår hos klyk med pizza och film. Dit kom även lilla jack, alexandra och tobbes lilla pojke. Och gudarna ska veta att denna lilla varelse var übersöt.
På söndagen började jag calle och calles mamma disskutera skridskoåkning. Calle fick ryck och ville genast åka iväg till en sjö för att åka skridskor. Han skulle också lära mig att åka, väldigt beslutsamt! Så vi hämtade upp lupp på vägen till isbanan. Inte hundra procent lätt att åka i mörker med endast månljus. Mysigt men inte lätt! Har bestämt mig för att köpa ett par rejäla egna skridskor så jag slipper låna av alla andra hela tiden och ständigt hoppas på att de ska passa.
·
Nu ska jag iväg med fulle till sture och kolla på dans.
hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0