Noll lust

Träningsberoendet har vänt. Jag känner inte alls för att träna. NOLL känsla för det över huvudtaget. 
Idag gick jag på första passet på länge och det kändes faktiskt bra! Jag ska försöka gå på morgonpassen så mycket som möjligt, då tiden räcker till. Man känner hur mycket bättre man mår. Speciellt efter allt tungt som har belastat axlarna och tankarna. Det gäller bara att vara stark och ta sig dit man ska!

Gav studievägledningen på arbetsförmedlingen en chans att hjälpa mig med studier. Kom inte så mycket längre än jag redan har gjort takemässigt. Jag fick veta att sista ansökning för att plugga till hösten är 31 maj och var jag kunde kolla efetrfrågade yrken. Mer än så blev det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0