10/6- En rubrik skriven en kväll i Juni

Cornelis Vreeswijk blir min låtgivare för kvällen. På något sätt gled jag ni på hans musik när jag klickade mig runt efter sökningen "en kärlekshistoria" på youtube.
Cecilia Lind och Fredrik Åkare blir väl den mest spelade låten (y)


Imorgon är det skolavslutning. Tänka sig att ett år har gått.
Jag fick lämna in min skoldator över sommarlovet idag. Där har vi ett handikapp över sommarlovet, jippi.

Jag var inne på veromoda idag i jakt efter en kjol. Hittade en söt och billig kjol som jag förmodligen kommer att använda imorgon. Det ända som bekymrar mig är att den lätt kan flyga upp och blotta allt jag har, utanatt ajg har på mig några nylonstrumpor.

Ute faller regnet. Min kopp te gjorde susen tycker jag. Dock kommer jag antagligen få springa upp och kissa mitt i natten, något som har hänt ofta på den senaste tiden.

Det ska bli roligt att besöka min föredetta skola imorgon. Jag har inte varit där på hur länge som helst. Men nu ska jag passa på. Det är bra att passa på nu när det är skolavslutning och allt!

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0